úterý 31. května 2011

Errolovy výlevy slaví 1. narozeniny

Dnes je to přesně rok ode dne, kdy jsem publikoval svůj první článek na těchto stránkách a oficiálně jsem se tak stal blogerem. Za tu dobu jsem napsal 68 článků (včetně tohoto), které byly zobrazeny 3555 krát (změřeno teď) a získaly celkem 66 hodnocení (převážně kladných, samozřejmě). Nejnavštěvovanějším článkem se stal první díl Sociálních závislostí. Od ledna letošního roku, kdy jsem si vzal předsevzetí, že budu věnovat blogu více času se návštěvnost zvýšila o 1274 %, což lze považovat ze pozitivní výsledek. Jsem velice rád, že Vás moje výlevy baví, že se sem rádi vracíte a že ukazujete tento web i svým kamarádům (počet nových návštěvníků se od ledna zvýšil o 1373 %). Budu se ze všech sil na Vás nezanevřít a nadále vás bavit svou literární činností.

Za tu dobu se odehrálo mnohé. Recenzoval jsem hudbu, literaturu i počítačové hry a programy. Navštívil jsem hudební festival, koupil si kytaru, kterou jsem si hned musel nafotit. A když už jsem měl kytaru, mohli jsme konečně založit dlouho plánovanou kapelu. Začal jsem psát další povídku (2, 3). A protože se mi líbí napínat čtenáře, řekl jsem si, že bych mohl připravit nějaký dlouhodobý seriál, na který by se mohli s očekáváním těšit. Tak vznikl projekt Po olomouckých kavárnách, který se sice dočkal zatím jen jednoho dílu, ale nemusíte se bát, další je na cestě. Posledním dlouhodobějším projektem je seriál o sociálních sítích, který se zatím dočkal dvou dílů. O Twitteru a o blogování. V přípravě jsou minimálně další dva (spoiler: o last.fm a dailymile). Poslední, čím jsem chtěl oživit blogy, byl recept jak si osladit život (nebojte, další přibudou) a pár fotosérií. Jedna z dávných dob střední školy a druhá naopak z doby velmi nedávní, kdy jsem po dlouhé době navštívil Zoo Olomouc na Svatém Kopečku.

PS hmotné i nehmotné dary přijímám sedm dní v týdnu (=

2 komentáře:

  1. Ty jsi ale šikovná. Na návštěvnosti článku o sociálních závislostech je pěkně vidět, jaký vliv má sdílení na těch twitterech. Jen drobná technická poznámka: články to hodnocená získalY.

    OdpovědětVymazat
  2. Díky, i za opravu. Sociální sítě pomůžou hodně, ale zase je to o psychice jednotlivých uživatel. Když jsem v dávných dobách něco sdílel na Fakebooku, tak si to lidi přečetli, třeba i pochválili, ale nesdíleli to dál. Buď je to tím, že jsem nenapsal článek "Fejsbůček je upa bestovní" nebo tím, že Twitraři jsou jinak odchovaní a sdílí mnohem víc (Inu, na FB retweet nemají (=).

    OdpovědětVymazat