pondělí 31. května 2010

Já a bloger?

Vidíte, vidíte, kam až jsem to dotáhl. Začal jsem blogovat. Co se dá dělat, blogy jsou zkrátka skvělým prostředkem k sebevyjádření a pro každého literáta nadějí, že si alespoň někdo přečte jeho práci. Navíc se dají snadno a rychle aktualizovat.

Škola nám pomalu končí, dvě zkoušky mám úspěšně za sebou a třetí před sebou. Co budu dělat po zkouškách? Brigádu jsem bohužel nesehnal a tak mi nezbývá, než se jen tak poflakovat, nebo se věnovat duševnímu rozvoji a samovzdělávání. Duševním rozvojem samozřejmě myslím literární tvorbu (nejen na blogu). Samovzděláváním myslím programování (především web). Třeba si jednoho dne napíšu vlastní blog.

Zatím však nezbývá, než se připravovat na zkoušku z lineární algebry a doufat, že se mi ji podaří úspěšně absolvovat v co nejmenším možném počtu pokusů a prodloužit si tak prázdniny na maximum.

Žádné komentáře:

Okomentovat