sobota 14. května 2011

Od Adaxe po Žirafu

V pátek jsem po dlouhé době navštívil ZOO na Svatém Kopečku. Shodou okolností jsem s sebou měl (jako správný turista) fotoaparát, a tak jsem pořídil pár snímků domácí i zahraniční zvířeny. Držet v rukou fotoaparát pro mne bylo až překvapivě obtížné. Už jsem skoro zapomněl, jak se přístroj ovládá a více jak polovinu fotek jsem nevědomky nafotil na 0,3Mpx rozlišení. Doufám, že i přes tyto technicko-organické problémy budou alespoň trochu pozorovatelné a nezkazí Vám zrak.


Adax (Addax nasomaculatus)
Žirafa Rothschildova (Giraffa camelopardalis rothschildi)
Gepard štíhlý (Acinonyx jubatus)
Lev berberský (Panthera leo leo)
Ostrorep americký (Limulus polyphemus)
Lev berberský (Panthera leo leo)
Krokodýl čelnatý (Osteolaemus tetraspis)
Čáp černý (Ciconia nigra)

3 komentáře:

  1. Hodně pěkné :) Hlavně žirafa ;) Tohle by se mi s mým foťákem těžko fotilo :) Aspoň teda myslím :D

    OdpovědětVymazat
  2. Dík (= Prosím tě, vždyť ten tvůj foťák má skoro na chlup stejný parametry jako ten můj (τ

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné fotky!
    Zoo Olomouc je moje srdeční záležitost. Strávila jsem tu mnoho hezkých chvilek (a to nejen při práci na bakalářce, kterou byl orientační plán zahrady ;)

    OdpovědětVymazat