pondělí 19. září 2011

Něco končí, něco začíná

Dneškem mi oficiálně, jako mnoha vysokoškolákům, skončily prázdniny a začal školní rok. Nebyl bych to ale já, kdybych nebyl, těsně před prvním školním dnem, sklácen podivnou chorobou. Dnes ráno jsem tedy místo do školy vyrazil k doktorce, a jak už to tak bývá, ta mi řekla, že jsem nemocen. Jejími slovy "bude to nějaký infekt". Nevím sice, co si mám pod slovem "infekt" představit, ale předpokládám, že to bude mít něco společného s infekcí (jsem já to ale hlavička, co?). Ať už se to však jmenuje jakkoliv, musím zůstat pár dní doma, v klidu, na dietě a podporovat imunitu. To v praxi znamená, že jsem zalezlý v posteli, přitápím si notebookem, popíjím čaje i "nečaje" a uzobávám kandovaný zázvor.

Zpět ale k prázdninám. Letošní prázdniny stály opravdu za to. Stihl jsem čtyři grilovačky s přáteli, jednu s rodinou, dva Hanácký Tweety, hudební festival Colours of Ostrava, soustředění s naší kapelou Café Louis, dovolenou v Jeseníkách se svou přítelkyní a spoustu dalších menších akcí a posezení, a také jsem si vymaloval pokoj. Mimo to jsem prochodil pár hodin po procházkách se ženou, pár hodin jsem nakupoval, napsal jsem několik blogpostů, zakrál pár stovek tónů na kytaru, shlédl něsčetně dílů různých seriálů, strávil pár desítek hodin hraním her, udělal si pořádek v hudbě a přečetl jsem i nějakou tu knihu. Jinými slovy, zkrátka normální prázdniny.

Teď ještě k věcem, které jsem neudělal. Nepodíval jsem ne na PHP (Nette), MySQL, HTML 5, ani CSS3, jak jsem plánoval. Nepřemýšlel jsem nad tématem bakalářské práce. Nevyrobil jsem si model steampunkové pistole (ano, i takové věci jsem měl v plánu). Vlastně ani těch knížek jsem nepřečetl tolik, kolik bych chtěl. Neřídil jsem auto (řidičák mám skoro tři roky, ale od té doby jsem v autě seděl tak třikrát). Nevyrazil jsem do parku fotit. Netrénoval jsem kreslení na tabletu, abych mohl konečně začít vytvářet vlastní webcomics. A ještě jsem si ani nevybalil některé věci z krabic, i když jsem maloval asi před dvěma měsíci. Takže znovu, normální prázdniny.

6 komentářů:

  1. Jsem rád, že nejsem sám, kdo si na prázdniny připravil nabitý program (já se chtěl zase naučit programovat v Python, přečíst spoustu knih, uklidit, přepsat si poznámky ze školy, atd) a potom dělal úplně něco jiného.

    Zkoušel si wasabi? Ať už pasta nebo jenom s arašídama, mě to zbavilo rýmy, škoda, že ne i kašle.

    OdpovědětVymazat
  2. Nezkoušel a popravdě se trochu bojím, co by mi to udělalo s žaludkem.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak pokud ten žaludek nemáš nějak přecitlivělý, tak je to v pohodě, trochu si zaslzíš a pak nestačíš smrkat :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Vzhledem k tomu, že jsem včera zvracel, tak se mi do toho moc nechce (=

    OdpovědětVymazat
  5. Aha, tak to chápu.

    Mě teď taky něco přepadlo, nějaká divná virźoa, nejdřív krk, potom rýma, kterou jsem dostal na wasabi a potom kašel... Jediná nevýhoda podzimu.

    OdpovědětVymazat
  6. Zazvor je nejlepsi, doporucuji i pit vyvar ze syroveho v pripade viroz nebo jako prevenci, kdyz na cloveka leze rymicka :)

    OdpovědětVymazat