středa 18. srpna 2010

Fotografický domácí úkol

Když jsem zde posledně dával fotky, řekl jsem si, že by to neměla být záležitost ojedinělá, nýbrž pravidelná.

Pro začátek jsem se rozhodl oprášit dávno zapomenuté fotografie ze střední školy. Chodil jsem tehdy se svými kamarády a spolužáky do fotografického kroužku, který odpoledne po vyučování, zcela dobrovolně a bez nároku na plat vedl náš učitel matematiky a fyziky. Velká škoda, že se kroužek rozběhl až ke konci našeho působení v onom ústavu. Každopádně, našim cílem bylo přiučit se pár věcí o digitálních fotoaparátech, správní kompozici a expozici a všem, co se kolem focení točí.

Hodiny probíhaly většinou formou volné diskuse mezi námi i učitelem. Někdy jsme si jen povídali, jindy jsme přinesli hromadu odborných časopisů, poté jsme si promítali fotografie, co jsme v průběhu života nafotili a občas, za dobrého počasí, jsme vyrazili i do terénu.

Jednou jsme se dohodli na domácím úkolu, nebo spíše dlouhodobějším projektu. Cílem bylo nafotit sérii několika fotek se stejnou tématikou. A nebyl bych to já, kdyby se mi nepodařilo prosadit tématiku hudební. Jak vše dopadlo (tedy to, jak jsem se úkolu chopil já) si můžete prohlédnout na následujících fotografiích. Takové "retro" ohlédnutí za zvukotechnikou 20. století.




Žádné komentáře:

Okomentovat