sobota 9. dubna 2011

Po olomouckých kavárnách - O projektu

Již několik let nosím v hlavě hlavě plán, který jsem kdysi načrtl společně se svým kamarádem Luďkem. Nápad byl jednoduchý zmapovat a zhodnotit olomoucké kavárny (stejný plán jsme měli i s hospodami a stánky s rychlým občerstvením, ale peněz je málo...). Tento náš výmysl však upadl v zapomnění a už na něj pomalu začal sedat prach. Poté jsem začal blogovat a čím déle jsem se této proklaté činnosti věnoval, tím více jsem přemýšlel, čím svůj blog ozvláštnit. A tak se zrodil nápad internetového seriálu. Série několika článků zaměřených na stejné téma. Něco, na co by se mohli čtenáři těšit a nervózně se vyptávat, kdy že už konečně vyjde další díl. Tyto okolnosti mě přivedli až k soutoku obou myšlenek a k vytvoření projektu Po olomouckých kavárnách (zkráceně POK).

Jak bude vše probíhat? Budu chodit na kafe (=. Samozřejmě na to nemusím být sám. Přijímám pomoc jakoukoliv formou. Můžete jít se mnou do kavárny (nejlépe mě pozvat) a nebráním se ani finančním příspěvkům na "výzkum". Znáte-li nějakou dobro kavárnu, kterou byste chtěli doporučit přátelům, vyplňte dotazník a my si ji s týmem odborných pracovníků (ve kterém můžete být i vy). Na první recenzi se můžete těšit už zítra.



Předchozí
Tento článek je součástí seriálu

6 komentářů:

  1. Přidala jsem skrz dotazník nějaké tipy. Mít víc času, tak se určitě zapojím do výzkumu. Bohužel, mám toho moc, budu se muset smířit s pouhým sledováním výsledků projektu a těšit se, co mi doporučíš ;) Třeba objevím i nějaké nové kavárny.

    OdpovědětVymazat
  2. Díky moc za doporučení. Jednu kavárnu jsem sice již zpracoval předtím, ale na druhou se snad brzy podívám. Budu rád za každý další nápad (=.

    OdpovědětVymazat
  3. Mohl bys někde udělat seznm, jaké kavárny plánuješ recenzovat a doplnit to progress barem :))

    OdpovědětVymazat
  4. To je sice dobrý nápad, ale nevím, jak se mi to podaří realizovat, protože seznam se bude dynamicky měnit.

    OdpovědětVymazat
  5. No tomu říkám úkol pro informatika :D

    OdpovědětVymazat
  6. Tak jsem vytvořil speciální stránku i s mapkou (T

    OdpovědětVymazat