čtvrtek 31. března 2011

Na cestě k úspěchu

Když začínal rok 2011, vzal jsem si jedno novoroční předsevzetí. Rozhodl jsem se svůj, v té době strádající blog oživit. Slíbil jsem si, že si na něj najdu více času, upravím jej podle svých představ a hlavně budu psát více článků. Nyní už to jsou tři měsíce, tedy čtvrt roku, a já musím přiznat, že se Errolovy výlevy pohnuly o velký kus kupředu. V lednu jsem se pomalu rozhýbával a v následujících dvou měsících jsem zvýšil kadenci článků na maximum. K mé radosti to však nebyla kvantita na úkor kvality (tedy alespoň podle hlasu veřejnosti v podobě hvězdiček). A jak se říká, že s jídlem roste chuť, stejně tak s počtem čtenářů roste motivace k dalšímu psaní.

Jsem rád, že si najdete ve svém volnu chvíli na to, abyste si přečetli právě můj blok. A jsem ještě raději, když články šíříte mezi své kamarády, aby se také pobavili. A úplně nejvíc mě potěší, když mou práci patřičně oceníte (inu, kdo z nás není narcista, že) popřípadě okomentujete. Nic mě nedokáže tolik nabudit jako článek ohodnocený jednou hvězdičkou. Pak sednu a dlouho přemýšlím, jak své literární faux pas napravit, aby se mohlo říkat, že to byl jen momentální "úlet". Přijímám každou kritiku či dobrý nápad. V dotazníku se mi kupříkladu objevila připomínka, že bych se mohl více věnovat aktuálním událostem. Na tuto žádost jsem si vzpoměl při vyplňování sčítacího listu. Řekl jsem si, co může být aktuálnější, než sčítání lidu, které začalo právě v ten den. Netrvalo dlouho a článek se šířil jako mor a během několika desítek minut jste jej Vy sami (čtenáři) pasovali svým hodnocením na nejlepší článek na blogu. Proto posílejte své připomínky, neboť společně jsme silnější (uf, to zní jak komunistická propaganda).

Nyní bych si dovolil uvést pár zajímavých čísel. Březen se stal přelomovým měsícem. Nejen, že jsem pokořil hranici desíti článků za měsíc, ale také se mi, tedy přesněji řečeno Vám, podařilo překonat rekord návštěvnosti, který dosud držel měsíc říjen, a to více než dvojnásobným počtem zobrazení stránek (nebojte, díky chytrému systému nejsou moje přístupy započítány (= ). Ale s velkou mocí přichází velká zodpovědnost. A to ta, že budu mít po zbytek své blogerské činnosti co dělat, abych přeskočil takto vysoko nastavenou laťku.


Statistika

2 komentáře:

  1. Originálních přístupů/den je kolik? ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Za celý březen to bylo 216 návštěv od 68 unikátních návštěvníků. Jak to Google počítá, to nevím (τ

    OdpovědětVymazat