středa 30. března 2011

Né moc

Není to až tak dávno, co jsem jsem si pořídil krásnou chřipku. Asi týden jsem jí věnoval veškerý svůj čas a poctivě o ni pečoval. Asi po týdnu již byla dost silná na to, aby se postavila na vlastní nohy, a tak jsem ji věnoval volnost a vypustil ji do přírody. Takových ubohých nemocí bez hostitele však běhá po našem okolí spousta. Netrvalo tedy dlouho a potkal jsem na ulici osamělý a hladový zánět nosohltanu, kterého jsem se okamžitě ujal. Dnes se o něj starám již třetím dnem a vidím, jak každou minutou roste a sílí. Doufejme, že bude mít brzy dostatek sil, aby se také mohl vydat svou vlastní cestou.

Máte-li zájem adoptovat nějakou chorobu, navštivte čekárnu svého lékaře a pobuďte chvíli s nemocnými, osprchujte se studenou vodou a běžte se nazí proběhnout do parku nebo si zaplavte v Moravě.

3 komentáře:

  1. Já jsem včera byl běhat nočním brnem jenom v kraťasech a ultra prodyšným tričku (bylo tak 10 stupňů). Doufám že jsem běžel dostatečně rychle tak, aby mě žádná né moc nedostihla...

    OdpovědětVymazat
  2. Ono možná běhání v deseti stupních nebude nejlepší... Nehledě na to, že v sobotu bylo i míň.

    OdpovědětVymazat
  3. Ale byli jsme dobře oblečení . . . njn, kdybychom měli začí běhat až bude jenom hezky a teplo, tak ten půlmaraton ani neůjdem ...

    OdpovědětVymazat