pátek 1. dubna 2011

Konec dobrý, všechno dobré

Dlouho jsem přemýšlel, jak si udržet stejný standard a nesrazit tu vysoko posazenou laťku, o které jsem posledně hovořil. A tu jsem si vzpomněl na staré moudré rčení "v nejlepším je třeba přestat". Vzhledem k tomu, že blogování, ač se to možná nezdá, je časově náročné, a také k tomu, že mi pomalu, ale jistě dochází nápady. Rozhodl jsem se, že Errolovy výlevy uložím na dobu neurčitou k ledu, abych se mohl věnovat škole, zejména ročníkovému projektu. Všem pravidelným čtenářům se omlouvám, že jsem je připravil o zdroj zábavy, a zároveň jim chci poděkovat za jejich přízeň.

Loučí se s Vámi Errol a jeho výlevy.

3 komentáře:

  1. Tak buď tě nakopu do prdele, protože sem to konečně začal číst :))) nebo taky jen házíš fake kvůli dnešnímu aprílu :) vyber si!

    OdpovědětVymazat
  2. Koukám, že někdo byl velice zklamán, když zjistil, že nekončím (=

    OdpovědětVymazat