sobota 19. března 2011

Další várka změn

V posledním době, jste si možná povšimli několika více či méně výrazných změn. Jelikož se mi nějak začali hromadit čtenáři, což mě velice těší, rozhodl jsem se hlavně web zpřehlednit. Z bočního panelu jsem vyhodil vzkazník, který zabíral hodně místa a stejně ho nikdo nepoužíval. Nechtělo se mi jej mazat úplně, takže jej v případě potřeby najdete v samostatné kartě. Volné místo jsem využil pro odkazy na sociální sítě, kde mě můžete nají a ostatní způsoby, jak mít přehled o tom, co se na blogu děje. K tomu jsem přidal možnost stát se pravidelným čtenářem. K tomu vám stačí účet na Googlu (mail), Twitteru nebo využít služby OpenID (stačí mít webové stránky). Pro lepší orientaci jsem zařadil přehled posledních komentářů a nejlepších článků za týden a za měsíc. K webkomiksům jsem doplnil informace a pracuji na nějaké stručné autobiografii do záložky "O mně". Přibyla také listina běhů, která je určená především pro mého osobního trenéra - Luďka, aby mohl kontrolovat, jak poctivě trénuji. Jako malá třešnička na dortu je zde i odpočítávání do startu Olomouckého půlmaratonu, kam mi jistě všichni přijdete fandit. (=

Doufám, že všechny změny splní svůj účel, a že Errolovy výlevy budou přehlednější a dostupnější. Také bych byl rád, kdybyste se popřípadě k danému tématu vyjádřili, zhodnotili a popřípadě navrhli další vylepšení.

Žádné komentáře:

Okomentovat