pondělí 2. ledna 2012

To nejlepší za rok 2011

Nadešla chvíle, kdy mohu opět uspokojit svou statistikofílii. Prohrabal jsem archivy, našel tajné záznamy, zanalyzoval data a vypral z nich to nejlepší a nejzajímavější. Jste-li pravidelnými čtenáři, většinu budete znát. Pokud jste nováček, naleznete v tomto článku přehled těch nejlepších článků, které (podle názorů samotných čtenářů) stojí za přečtení. Ať tak, či onak, Jistě se dozvíte něco, co jste dosud nevěděli. Prošel jsem kvůli vám i statistyku hledaných výrazů a našel pár příkladů, nad kterými zůstává rozum stát. Ale nepředbíhejme…

Nejčtenější články (Top 10)

Nejlépe hodnocené články (Top 5)

  1. Sociální závislosti (1) - Twitter: 7 hodnocení, průměr 4,4/5
  2. O (ne)gramotnosti národa: 6 hodnocení, průměr 4,8/5
  3. Sum(lidé, domy, byty): 4 hodnocení, průměr 5/5
  4. Předvolební šílenství a Geek, či ne geek?: 4 hodnocení, průměr 4,8/5
  5. Proč nenávidíme: 4 hodnocení, průměr 4,3/5

Nejhledanější výrazy (Top 5)

  1. Metro 2033 referát (17×)
  2. Errolek, Kafé Kodo (12×)
  3. koláč se smetanou (10×)
  4. život vysokoškoláka (8×)
  5. geek lidi, malá itálie olomouc (7×)

Nejpodivnější hledané výrazy (Top 10)

  1. jak se rychle udělat // Jsem rád, když můj blog někomu pomůže, ale tohle…
  2. internet rychleji udelat // Já nerozumět.
  3. zasloužíš potrestání // Ano, byl jsem zlobivý chlapec.
  4. , to vše se začalo s big bang! //Eh, zajisté?
  5. bliká červený vykřičník na lednici // Došlo mléko, to je přeci jasné.
  6. co znamená slovo zrůda // Jak to vysvětlit srozumitelně? Zrůda?
  7. cynismus a sarkasmus nemoc // Nic takového nemám, nebo ano?
  8. jak funguje teslův transformátor v hudbě // Dobře, díky za optání.
  9. je kavárna i na vesnici? // Kupodivu tento dotaz nepřišel z Prahy, ale z Brna.
  10. Radek Jabloňský / Jakub Navařík // Ani jednoho z těch lidí neznám.

Odkud jsou čtenáři (Top 3)

  1. Česká republika (95,92 %)
  2. Slovenská republika (1,21 %)
  3. Dánské království (0,39 %) // Díky Blanche (=

V naší republice

2 komentáře:

  1. LOL: bliká červený vykřičník na lednici // Došlo mléko, to je přeci jasné.

    Ale ta mapa! Nemá titul ani měřítko. O stupnici nemluvě! (Já vím, že je to z Google Analytics, ale přece jen jsem ještě trochu deformovaná studiem...)

    OdpovědětVymazat