sobota 29. října 2011

Další Hanácké Tweet

Před nějakým časem (podle zbytkového obsahu alkoholu v krvi to budou tak dva dny) se konal další, tedy kdovíkolikátý sraz uživatelů Twitteru z Olomouce a okolí, maskovaný názvem Hanácké Tweet. Pro mě to znamenalo již třetí účast v řadě, takže jsem si řekl, že bych měl nějak přispět do kolektivu a přemluvil jsem dva kamarády, aby se také zúčastnili. U některých to chtělo přemlouvání více, u jiných méně, ale nakonec se oba dostavili. S těmito dvěma účastníky navíc se (průtoková) návštěvnost vyšplhala na dvanáct (tedy tucet) lidí, čímž jsme sice rekord nepřekročili, ale alespoň jsme na něj dosáhli.

Sotva jsem se objevil ve dveřích, dočkal jsem se uvítání. To je vlastně velký pokrok, protože poprvé mě nikdo nevítal. Možná to bude tím, že mě nikdo neznal, ale i tak je to úspěch. Ihned jsem se samozřejmě musel pochlubit, že jsem pro sektu ulovil další ovečku, abych si vydobyl uznání našich vůdců.

Sotva jsem si sedl ke stolu, sundal jsem si z tašky jsou rasta figurku Marleyho, kterého jsem dostal k vánocům od svého nejlepšího kamaráda, aby se mohl konečně vyfotit s nejznámější rasta figurkou českého internetu Ferou, která se proslavila díky projektu 365 v podání @LooneyCZ. Shodou okolností na tuto fotku vyšlo krásné kulaté číslo 300 (tak dobře, moc kulaté to není, ale 256 mi utekla).

A pak už se jen bavilo a hodovalo. Občas se diskuse zvrhla v mírně rozvášněnou diskusi a jindy se zase zabředlo do špíny politiky. Jinými slovy, typická hospodská diskuse. Až na to, že tato skupina byla ozvláštněna tím, že všichni přísedící muži byli studenty či absolventy SPŠE, což nás všechny překvapilo. Tedy především ženy, my totiž víme, že zmíněná elektroprůmyslovka je nejlepší školou v Olomouci, a proto její absolventi mají velký potenciál stát se členy takovéto elitní skupiny (=

Nakonec všechno dobře dopadlo. Přes drobné rozpory (snad) všichni odcházeli spokojení, že si užily skvělý večer a poznali partu zajímavých lidí. Doufejme tedy, že nově příchozí ještě budou mít chuť se vrátit a příště bude účast ještě vyšší, a tedy rekordní.

4 komentáře:

  1. Nebyla náhodou průtoková účast 14 lidí?

    OdpovědětVymazat
  2. Podle srazy.info šlo zřejmě už o osmé setkání (http://srazy.info/hanacketweet/terminy/).
    Hlavně bychom mohly příště pokořit rekord v počtu žen na srazu - teď jsme byly s Betulií zase jen dvě. Mimochodem, SPŠE je jistě kvalitní vzdělávací instituce, ale spíš pro muže (jak potvrdil i tento sraz).
    Díky za fotku s Marleym, rády jsme ho s Ferou poznaly.
    Budu se těšit na další sraz a HanackeTweet triko ;)

    OdpovědětVymazat
  3. @Adam L. já jsem ty počty nesledoval, je možný, že 12 bylo maximum u stolu.

    OdpovědětVymazat
  4. @Looney Já jsem o Hanáckym Tweetu psal třem tweetařkám. Dvě z nich v Olomouci studujou, jedna z nich v Olomouci bydlí. Bohužel nakonec nepřišla ani jedna. Ale nový rekord v dámské účasti by byl fajn. Kdyby ty tři ve čtvrtek přišly, tak by vás bylo pět, a Hanácké Tweet by trhl co do účasti twitteristek Ovasraz, a možná i Brnopivo. Jojo, kdyby ryby... Jinak, můžu potvrdit, že SPŠE je opravdu "pánská" instuce. Holek ve třídách je málo (rozuměj 2-3), pokud tam vůbec nějaké jsou. Ale myslím, že jsme si za ty léta zvykli.

    OdpovědětVymazat