pondělí 4. dubna 2011

Jsem zpět aneb nikdy jsem neodešel

Když se podíváte na poslední článek, zjistíte že je orazítkován datem 1. dubna. To může znamenat jen jednu věc: kdo uvěřil, že s blogováním končím, ten se stal obětí aprílového žertu. Když však přihlédnu k počtu bouřlivých telefonátů a hromadám výhrůžných dopisů a emailů, nejspíš jste můj pokus o žert všichni prokoukli. Pravdou je úplný opak. Po předchozím úspěšném měsíci (ano, už si opět nechávám narůst ego, chci si ho stáhnout do culíku) jsem naplněn pozitivní energií a hodlám se opět s nadšením pustit do psaní. Jediné, co mi k tomu chybí, je inspirace, takže máte-li na srdci nějaký nešvar naší společnosti, napište a já rád napíšu fejeton.

Kousek pravdy však na článku byl. Opravdu musím (no, tedy měl bych) pracovat na ročníkovém projektu. Po dlouhé době strádání jsem se konečně pustil do práce. Překonal jsem prvotní odpor, což je první a nejdůležitější krok. Teď už zbývá jen udržet pozornost a nenechat se rozptýlit silou jara. Jelikož do odevzdání zbývá asi měsíc, budu muset projektu věnovat každým týdnem více a více času. Tak mi držte palce, ať to vydržím...

Žádné komentáře:

Okomentovat