neděle 31. července 2011

Anketa - Co Čech, to muzikant

Tak, a už je to tu zase. Muzikofílie se setkává se statistikofílií. K poslednímu článku jsem připojil i anketu, ve které jsem se ptal, zda hrajete na nějaký hudební nástroj. Po prvních pár odpovědích jsem byl velice mile překvapen. Všechny byly kladné. Potěšen tím, že mám tak hudebně nadané čtenáře jsem se rozhodl, že se na tuto problematiku podívám hlouběji a že vás, co jste odpověděli kladně, trochu vyzpovídám. Zašel jsem tedy do své virtuální kanceláře Google Docs a vytvořil krátký formulář, na který si snad najdete chviličku času a pomůžete mi tak uspokojit mé statistikofilní choutky. Předem vám děkuji za odpověď a bez dalšího zdržování, zde máte dotazník:



Hlasování skončilo!

4 komentáře:

  1. Podobné dotazníky vyplňuju ráda. Hlavně se ale těším na výsledky a nějaký pěkný rozbor ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Já hlavně doufám, že se toho sejde dost, aby bylo co rozebírat (=

    OdpovědětVymazat
  3. hlavně nezapomeň vyrobit koláčový graf!

    OdpovědětVymazat
  4. Jasně, "Pie chart of my favourite bars and bar graph od my favourite pies" (=

    OdpovědětVymazat