úterý 20. prosince 2011

Třistapětašedesátka – brzy startujeme

Není to tak dlouho, co jsem psal o projektu 365 a nevěděl jsem, co přesně bych chtěl dělat, ale že hodlám jeden takový projekt rozjet. Teď však již projekt nabral pevné obrysy. Má hlavního hrdinu a v hlavě se mi již tvoří několik nápadů pro dny, kdy nepřijde žádná spontánní myšlenka. Projekt jsem chtěl původně započít symbolicky Novým rokem, ale nakonec jsem změnil názor a začnu již na Štědrý den. Mezitím můžete zajít na oficiální stránky projektu, podívat se na první fotku a přečíst si krátký úvod. Nezbývá než si vzít k srdci jedno novoroční předsevzetí a projekt po třech stech šedesáti a pěti dnech dovést do zdárného konce.

2 komentáře:

  1. Děkuji za pěkný #ffcz na Twitteru a přeju hodně tvůrčích sil při focení. Ať ti odhodlání vydrží opravdu celý rok! Někdy je to totiž vážně "dřina" :)
    Bustera už jsem přidala do GoogleReaderu, budu se těšit a sledovat! A Fera mi bude koukat přes rameno ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky moc, doufám, že nezklamu (=

    OdpovědětVymazat