pátek 23. září 2011

Velká stovka a Poznej svého blogera

Tento můj článek má jubilejní číslo 100. Dlouho jsem přemýšlel, jak tuto událost oslavit a o čem by tento článek měl být. Tak v první řadě jsem zavrhl velkou blikající stovku v hlavičce stránky. Ale co napsat, aby to stálo za tu stovku. Nechtěl jsem psát žádné blbosti, a tak "Omítkový démon" skončil na Errolově Odpadníku, přesto že by se jednalo a skvěle aktuální a kontroverzní článek, což je sen každého blogera. Nakonec jsem se tedy rozhodl, že tento výroční post věnuji Vám – čtenářům.

V první řadě bych vám chtěl poděkovat za Vaši přízeň. Čtenáři se mi pomalu množí, což mě samozřejmě velice těší, neboť psaní je pro mě nejen oblíbeným koníčkem, ale také významným prvkem sebevyjádření, které je v době studia, kdy si člověk není vůbec jist svou budoucností, velice důležité. Proto se pokaždé, když se v pravidelných čtenářích objeví někdo nový, raduji a pomalu otevírám šampaňské.

S tímto vývojem dochází k zajímavému (tedy alespoň pro mě) posunu publika. Zatímco dříve jsem psal víceméně jen pro sebe a později pro pár kamarádů, dnes píši i pro spoustu dalších lidí, kteří mě neznají. To mě vedlo k zamyšlení. Když já čtu nějaký blog, chci jeho autora poznat. Když totiž vím, že kupříkladu poslouchá stejnou muziku nebo má rád stejné filmy, mám k takovému člověku blíže. A když k němu mám blíže a nabudu dojmu, že ho znám osobně, daleko lépe pak přijímám jeho názory. A to je pro mě důležité i jako pro autora blogu. Proto ve mě vznikla myšlenka na takový malý projekt.

Poznej svého blogera

Jedná se o zcela jednoduchý projekt. Pomocí svého oblíbeného nástroje Google Docs jsem vyrobil krátký dotazník, kde mi můžete pokládat otázky, na které, pokud budou alespoň trochu na úrovni, odpovím. Výsledky pak samozřejmě uveřejním, jinak by celý projekt neměl smysl. Ve výsledku pak společnými silami dostaneme rozhovor typu "10 otázek pro...", který známe z mnoha internetových i tištěných médií. Avšak otázek může být i více a hlavně je budete pokládat Vy, místo nějakého "otravného" moderátora.

Doufám, že se tímto projektem nechají inspirovat i ostatní blogeři a bez ostychu se do něj zapojí, a dají tak možnost svým čtenářům, aby je lépe poznali.


Žádné komentáře:

Okomentovat