neděle 25. listopadu 2012

Jedenáctka vrací úder – Otázky od .rionky

Jedenáctka se nám tu rozlezla jako mor a zúčastnilo se jí už mnoho bloggerů a bloggerek. Některé jejich otázky mi přišli natolik zajímavé, že jsem se rozhodl je zodpovědět, i když jsem už odpověděl na jiné předchozí. Nikdo to přeci nezakazuje, ne? Dneska jsem si tedy vybral Jedenáctku od .rionky.
1. Na co byste si přáli mít v životě více času?
Na svou milou. Ne že bych si na ní čas neudělal, ale většinou nám stojí v cestě škola a také fakt, že bydlíme asi 8 km od sebe.
2. Co jste si naposledy uvařili?
Naposledy to byl ovocný (ne)čaj. Ale když se omezíme na jídlo, byly to zapékané brambory s pečeným vepřovým masem, žampiony a pórkem.
3. Chodíte do lesa, nebo jste bezvýhradně počítačoví tvorové?
Do lesa chodím, a to velice rád. Hlavně po dešti, kdy rád nasávám vůni mokrého jehličí. Nejčastěji vyrážím do lesů za turistikou, houbaření mě nebaví. Když se mi nechce vyrážet na dlouhý výlet za město, poflakuji se po krásných olomouckých parcích.
4. Jakou hudbu právě posloucháte? Je něco, co byste mi doporučili?
Poslední dobou, už to bude více jak půl roku, poslouchám hodně skandinávskou hudbu. Ať už je to folk, indie rock, post-rock nebo experimentální elektronika. Jmenovitě to jsou Islanďané Sigur Rós, Árstíðir, Rökkurró a Of Monsters and Men, Dánové Valravn, Švédové Detektivbyrån a nedávno jsem přidal i Estonce Ewert and the Two Dragons. Ti sice nejsou ze Skandinávie, ale hudebně i kulturně k ní mají hodně blízko. Doporučil bych samozřejmě vše (=
5. Máte doma nějakou zvěř? Jakou, od kdy a jak se vám to stalo?
Zvěř doma nemám, jelikož jsem nezodpovědný člověk. Když vidím, jak mi vadnou kytky na okně, nemám to srdce si nějaké zvíře pořídit. Ale to se snad časem změní. V budoucnu bych si chtěl pořídit kočku, protože, jak všichni ví, jsou to ta nejúžasnější zvířata na světě. Hlavně mi jsou kočky velice charakterově blízké.
6. Kafe nebo čaj?
Obojí. Jsem kávomilec i čajomilec. Ráno preferuji espresso, přes poledne popíjím čaje a na večer si dávám ovocné odvary nebo rooibos. Z kávy mám nejraději Costa Ricu a z čajů dobře zaleželý Pu-Erh. Přes léto se osvěžuji zeleným čajem s domácí mátou.
7. Jaký je váš názor na kouření (cigaret, vodních dýmek)?
Kouření je svobodná volba každého z nás. Jen by kuřáci neměli omezovat ostatní. Nedávno jsem si pořídil dýmku (klasickou) a nejčastěji ji kouřím v parku, kde si sednu na nějakou zapadlou lavičku, abych nikoho neobtěžoval a relaxuji. Cigarety přímo nesnáším, protože mi smrdí. Nesnáším, když se musím cestou do školy prodírat davem kuřáků zahalených v toxickém mraku. Vodní dýmky mám rád, především v čajovně s kolektivem dobrých lidí.
8. Čím byste chtěli být, až "vyrostete"? Nebo už jste "velcí" a děláte přesně to, co jste si vysnili?
V tom mám celkem jasno. Chtěl bych být majitel kavárny/hudebního klubu, který ve volném čase píše sci-fi a fantasy bestsellery, nebo koncertuje se svou jazzovou kapelou, ve které hraje na kytaru.
9. Jakou barvou se rádi obklopujete a proč?
Mám rád žlutou a (jak jste si možná všimli) oranžovou. Jsou to takové teplé, rozzářené, optimistické barvy, takže asi proto.
10. Kdybyste měli křídla, jak by vypadala?
Tmavošedá až černá s lehkým modrozeleným odleskem. Ze sametově hebkého peří, samozřejmě.
11.Co právě máte v kabelce/batohu? :)
Na téma Co máš v tašce? už tu kolovala jedna řetězovka nedávno, takže si to můžete všechno prohlédnout. Teď momentálně tam mám však jen peněženku, kapesníky, bloček, pár propisek a medikamenty. Všechno ostatní většinou vytahuji, když přijdu domů.

Žádné komentáře:

Okomentovat