neděle 27. února 2011

Ze smrtelného lože

Nebyl bych to já, kdybych neměl to "štěstí" onemocnět v prvních školních týdnech. Pamatuji si to, jako by to bylo včera, když jsem si hned v prvním týdnu prvního ročníku pořídil anginu komplikovanou afty v celém krku, a zmeškal tak vůbec první zápočtový test (z Informatické propedeutiky 1). Můj organismus se zřejmě rozhodl v této tradici pokračovat a nadělil mi (doplním po zítřejší návštěvě u lékaře). Vzhledem k tomu, že jsem v posledních dvou dnech naspal asi dvě hodiny, tělesná teplota se mi vyšplhala téměř na 39 °C a potrava se občas pohybovala v opačném směru, než jsem zvyklý, neměl jsem čas na napsání pár zajímavých článků, které jsem měl v plánu. V pátek to měl být fejeton na nepostradatelnost elektřiny, ke kterému mě přivedl čtvrteční výpadek a v sobotu jsem chtěl zveřejnit recept na čokoládový koláč se smetanou. Snad se alespoň k jednomu z nich dostanu ještě před koncem měsíce, který je tentokráte výjimečně krátký. Zatím nezbývá, než doufat, že mi doktorka při zítřejší návštěvě předpoví více jak dva týdny života.

Žádné komentáře:

Okomentovat