pátek 12. října 2012

Co máš v tašce?

Tohoto projektu jsem se již kdysi (podle serveru Twitpic je to „289 days ago“) účastnil, ale ne na blogu, ale pouze na Twitteru. Před pár dny mi jej připomněla na svém blogu Looney, a tak jsem se rozhodl jej oživit, nafotit znovu a zhodnotit, jak se za ten (skoro) rok obsah mé tašky změnil.



Tak v prvé řadě, což je asi tak nejzásadnější, jsem si stihl vyměnit prostěradlo z modrého na červené.
Buster – dokud bude žít má 365, bude mým neodlučitelným společníkem.
Foťák – bez něj prakticky neodcházím z domu. Jednak kvůli Busterovi, ale i kvůli neopakovatelným příležitostem všedního života, které by bylo škoda nezachytit a nesdílet.
Ministativ – příslušenství k foťáku, které často přijde vhod.
MP3 přehrávač – bez této moderní vymoženosti bych byl odsouzen v MHD poslouchat cizí rozhovory a to se přeci nedělá.
USB kabeláž – ke kabelu miniUSB-USBsamec přibyl kabel miniUSB-USBsamice, který naprosto postrádá smysl, jelikož jsem s sebou přestal tahat tablet, ke kterému jsem jej používal.
Pouzdro na brýle – zbytečnost, kterou jsem vyhodil, protože brýle stejně pořád nosím na očích. Nahradilo jej osobní pouzdro na Bustera.
Tablet – z části nahrazen čtečkou, nosím už jen výjimečně.
Medikamenty – Alerid na alergii a Ascorutin na má oblíbené krvácení z nosu.
Antistres roll-on – protože život vysokoškoláka je někdy velmi psychicky náročný.
Mentolky – nahradil jsem Hašlerkami chytře maskovanými v krabičce od mentolek.
Kniha – plně nahrazena knihou elektronickou, ale nebojte, na ty papírové jsem nezanevřel.
Peněženka – bez peněz a bez dokladů nemůžu přece opustit bydliště, že?
Bloček – pro případ záchvatu inspirace nebo jako školní sešit. Zažil jak útržky povídek, tak příklady z Pravděpodobnosti a statistiky.
Propiska – ta se hodí vždy, jenom pozor, ať se vám nepřemnoží jako mně. Ale co má člověk dělat, když mu je všude nutí…
Klíče – viz peněženka. Jen Vochomůrka(?) přišel o nohu.
Kapesníky – jsou lepší než rukáv.
Kavárenské přebytky – čokolády, oplatky, sušenky a občas nějaký cukr. Přicházejí a odcházejí, ale vždy je nějaký kousek po ruce pro případ hypoglykemického záchvatu.
Nůž – každý muž ho má mít, tak ho mám i já. Jen jsem velký těžký nůž, který jsem prakticky nepoužíval nahradil malým lehkým nožem, který prakticky nepoužívám.

Cestovní dýmkový sada – nikdy nevíte, kdy se vám naskytne možnost příjemné procházky parkem.
Sirky – kdyby náhodou došel benzín do zapalovače.

2 komentáře:

  1. Tak jsem na svém blogu reagovala opožděně - ty jsi mezitím fotku opravdu oprášil. A dokonce provedl srovnávací analýzu!

    Mimochodem, asi do tašky taky přihodím empétrosku, kvůli těm cizím rozhovorům :) Většinou mi ale ve vlaku stačí ponořit se do četby.

    OdpovědětVymazat
  2. To já podle nálady. V tramvaji bývá někdy takový hluk, že se nemůžu na čtení soustředit, a tak raději zapnu hudbu.

    OdpovědětVymazat