pondělí 31. července 2017

Nová doba

Nedávno jsem rozmýšlel nad osudem blogování a po krátké "anketě" na Twitteru jsem se rozhodl zase něco napsat. A jelikož jsem byl současným stavem Bloggeru nespokojen, rozhodl jsem se najít nové útočiště. Tím se po mnoha článcích, porovnáních a recenzích stalo Medium. Vypadá sice zajímavě, ale značně vlažná odezva mě přinutila vrátit se sem. A když jsem přišel, všiml jsem si konceptu s názvem Nová doba z 27. 5. 2016. To je vše, pouze nadpis a žádný obsah. Takže to vypadá, že mé minulé já mě nechalo ve štychu a teď je na mně, abych článek po více jak roce napsal.

Jen si tak vzpomenout, o čem jsem chtěl vlastně psát... Nová doba je, o tom není pochyb, ale když se to tak vezme, ta je pořád. Týkalo se to politické situace? O tom pochybuji, politice se snažím vyhýbat. Šlo o YouTube, který tehdy tvořil velkou část mého života a snažil jsem spojit čtenáře blogu a diváky vlogů v jedenu skupinu? To by bylo docela možné. A ještě je tu jedna možnost, ta nejpravděpodobnější. Že to měl být článek o mém životě a těch velkých změnách, které se v něm za poslední dva roky děly a dějí.

V době, kdy jsem článek hodlal napsat, jsem ani netušil, co mě ještě čeká. Nebyl jsem ženatý, nepodílel jsem se na organizaci svatby, ba co víc, tou dobou jsem ještě ani netušil, že zhruba za tři měsíce požádám svou nynější ženu o ruku. Přesto jsem zřejmě cítil, že se časy mění nezadržitelnou rychlostí. Tou dobou jsme totiž měli jeden obrovský krok za sebou. Koupili jsme totiž nemovitost, která se již brzy stane našim domovem. Už žádné nájmy, žádní domovníci, žádná omezení, žádná závislost. Čeká nás ona tolik vytoužená svoboda, o které sníme už od dětství, aniž bychom si pořádně uvědomovali, kolik zodpovědnosti s sebou přináší.

Naštěstí již na této cestě kráčíme dva. A stejně jako cesta z hospody, i cesta životem je lepší ve dvou. Může být klikatá a hrbolatá, ale pokud máte partnera, můžete se alespoň vzájemně podpírat.

Žádné komentáře:

Okomentovat